Sujets d'actualité - Semaine du 22 décembre 2024
Wolters Kluwer Canada vous souhaite un très joyeux temps des Fêtes!
Service à la clientèle et Centre de soutien - Horaire modifié pour la période des Fêtes 2024 (HE) Remarque : Le soutien téléphonique n'est offert que les lundis et mardis exclusivement aux clients Taxprep et CCH iFirm et cessera à la fin de l'année. Les produits CCH AnswerConnect, AliForm, CCH Engagement, CCH Practice Management, CCH Scan et CCH Site Builder sont déjà uniquement supportés par demandes de soutien en ligne. Pour obtenir plus de détails sur les façons de communiquer avec nous, veuillez consulter notre site Web d'entreprise. Nouveau! Centre d'aide de la Plateforme de soutien
Ce centre d'aide propose des conseils pratiques sur l'inscription à la plateforme de soutien et centralise tous les articles et vidéos dont vous avez besoin pour tirer le meilleur parti du système de demandes de soutien en ligne. Vous avez des difficultés à vous inscrire ou à vous connecter à la plateforme? Ce centre d'aide contient un clavardage en direct qui vous permettra de discuter avec un agent en temps réel pour résoudre ces problèmes techniques. Accédez au Centre d'aide de la Plateforme de soutien si vous éprouvez des problèmes d'inscription ou de connexion avec celle-ci et profitez de ce système des plus performants! Articles les plus consultés de notre base de connaissances cette semaine
|
AVIS! Prendre note que le contenu de cette page est expiré ou n'est pas actif.
Cet article est disponible en anglais seulement
Date : 2019-déc.-4
Important - End of support for Windows 7 and
Windows Server 2008 R2 SP1
Dear Customer:
As we have been announcing since November 2018 in several documents (Installation Procedures and texts on the Web sites), as well as in the e-mail copied below dated September 3, 2019, our software applications ended support of Windows 7 and Windows Server 2008 R2 SP1 in November 2019.
For more information, consult our Knowledge Base article End of support for Windows 7 and Windows Server 2008 R2 SP1.
Sincerely,
Wolters Kluwer Canada
E-mail sent on September 3, 2019
Dear Customer,
Microsoft will stop supporting Windows 7 and Windows Server 2008 R2 SP1 in January 2020. Since it is our policy to align our support of operating systems with software vendors, take note that the versions of our software applications that will be released starting in November 2019 will no longer support Windows 7 and Windows Server 2008 R2 SP1.
Please feel free to contact our technical support team by phone at 1-800-268-4522 or by e-mail to csupport@wolterskluwer.com if you have any questions.
Sincerely,
Wolters Kluwer Canada
Windows Server 2008 R2 SP1
Dear Customer:
As we have been announcing since November 2018 in several documents (Installation Procedures and texts on the Web sites), as well as in the e-mail copied below dated September 3, 2019, our software applications ended support of Windows 7 and Windows Server 2008 R2 SP1 in November 2019.
For more information, consult our Knowledge Base article End of support for Windows 7 and Windows Server 2008 R2 SP1.
Sincerely,
Wolters Kluwer Canada
E-mail sent on September 3, 2019
Dear Customer,
Microsoft will stop supporting Windows 7 and Windows Server 2008 R2 SP1 in January 2020. Since it is our policy to align our support of operating systems with software vendors, take note that the versions of our software applications that will be released starting in November 2019 will no longer support Windows 7 and Windows Server 2008 R2 SP1.
Please feel free to contact our technical support team by phone at 1-800-268-4522 or by e-mail to csupport@wolterskluwer.com if you have any questions.
Sincerely,
Wolters Kluwer Canada