Clavardez avec notre
assistante virtuelle
Sujets d'actualité - Semaine du 22 décembre 2024
Wolters Kluwer Canada vous souhaite un très joyeux temps des Fêtes!

Service à la clientèle et Centre de soutien - Horaire modifié pour la période des Fêtes 2024 (HE)
  • Mardi, 24 décembre 2024 : Fermeture à 14 h
  • Mercredi, 25 décembre 2024 : Fermé
  • Jeudi, 26 décembre 2024 : Fermé
  • Mardi, 31 décembre, 2024 : Fermeture à 16 h
  • Mercredi, 1er janvier 2025 : Fermé
Remarque : Le soutien téléphonique n'est offert que les lundis et mardis exclusivement aux clients Taxprep et CCH iFirm et cessera à la fin de l'année. Les produits CCH AnswerConnect, AliForm, CCH Engagement, CCH Practice Management, CCH Scan et CCH Site Builder sont déjà uniquement supportés par demandes de soutien en ligne. Pour obtenir plus de détails sur les façons de communiquer avec nous, veuillez consulter notre site Web d'entreprise.
Plateforme de soutien : tout ce qu'il faut savoir
Veuillez consulter les vidéos ci-dessous pour savoir comment vous inscrire à la plateforme de soutien et optimiser son utilisation :
Articles les plus consultés de notre base de connaissances la semaine dernière
  1. Comment installer une version réseau de Taxprep?
  2. Quand aura lieu la prochaine sortie de version de Taxprep, Cantax ou iFirm Taxprep?
  3. Comment faire pour télécharger la mise à jour de Taxprep.
  4. Comment faire pour s'inscrire à la plateforme de soutien ''support.cch.com/oss/canada''?
  5. Comment joindre des fichiers à mon cas de soutien sur la plateforme de soutien ''support.cch.com/oss/canada''?
  6. Comment modifier les renseignements d'identification pour la transmission électronique (TED) dans CCH iFirm Taxprep?
  7. Comment puis-je réinitialiser mon mot de passe pour CCH iFirm?
  8. Comment installer la version locale de Taxprep et saisir la clé d'activation
  9. Comment ajouter une licence ou une autorisation de sécurité dans CCH iFirm
  10. Quels sont les numéros d'identification dont j'ai besoin pour pouvoir produire des feuillets ou une déclaration T5013 par voie électronique au moyen du transfert de fichiers par Internet (XML) (Transmettre une déclaration) auprès de l'ARC pour 2024/2025 ?
  11. Comment configurer Taxprep Connect et le téléchargement Cantax AFR pour utiliser le navigateur par défaut du système
  12. Où puis-je trouver les notes de version de CCH iFirm?
Date : 2024-oct.-25
Release of CCH Engagement 2024.1.1

We are pleased to announce the latest release of CCH Engagement, version 2024.1.1, which is now available for download.

Please note that this version is only available for download. If you need assistance to retrieve your username and password, register to our Support Platform and submit a support ticket.

Please follow the instructions below to download the new version:

  1. Access the Download Centre.
  2. Type your username and password in the Login section and click Log in.
  3. In the Dashboard page, click the Files Centre button in the Download section.
  4. In the CCH Accountants' Suite section, click CCH Engagement.

You will then be able to download the documentation and the new version of the software. We also recommend that you save the files to a temporary location on your workstation.


Review your Documentation

Before you install this latest release, please review the documentation thoroughly, including the Release Notes available for download. The Release Notes contain more information about the enhancements and the corrections made to the software. Should you have any questions regarding this release, please register to our Support Platform and submit a support ticket.


Register to the Wolters Kluwer Support Platform

Register to our support platform to submit, modify and track all your support requests in a single location. A chatbot system and a live chat feature powered by our virtual assistant are also included, with access to over 40,000 articles from our knowledge base. Note that since December 1, 2023, the Support Centre no longer offers an email support service, which has been replaced by our new support ticketing system.

If you need help during the registration process, please consult the following article to get all the information you need: How do I register to the new Support Platform?
 
For more details about the web ticketing system and best practices, watch the following “How to” videos:

Register now to our Support Platform and take advantage of all the benefits it has to offer!

To consult our customer service schedule and learn more about how to contact us, please visit our corporate Web site.


Subscribe to the CCH Engagement e-Bulletin

In order to automatically receive an e-mail each time a new software update is available, please subscribe to the CCH Accountants' Suite e-Bulletin service by selecting CCH Engagement.

Thank you for choosing CCH Engagement.

Wolters Kluwer Canada