Clavardez avec notre
assistante virtuelle
Sujets d'actualité - Semaine du 6 juillet 2025
Tirez avantage de notre assistante virtuelle avancée 24 heures sur 24, 7 jours sur 7!
Depuis le 1er janvier 2025, les équipes de soutien à la clientèle offrent leur service de qualité supérieure exclusivement par le biais de canaux numériques et ont cessé de fournir un soutien téléphonique pour les appels entrants. Cliquez ici pour plus de détails à ce sujet.
Inscrivez-vous à notre plateforme de soutien et connectez-vous à notre assistante virtuelle pour pour trouver les réponses à vos questions, soumettre une demande de soutien ou clavarder avec un agent en direct.

Vidéos à regarder pour tout ce qu'il a à savoir sur la plateforme de soutien :
Articles les plus consultés de notre base de connaissances cette semaine
  1. Comment faire pour s'inscrire à la plateforme de soutien ''support.cch.com/oss/canada''?
  2. FORMULAIRES ARC : Puis-je transmettre des feuillets et des déclarations T5013 en utilisant le numéro d'émetteur fédéral MM pour 2023 et les années antérieures?
  3. Je ne peux pas me connecter à la plateforme de soutien ''support.cch.com/oss/canada''
  4. Comment vider la mémoire cache dans Chrome ou Edge
  5. L'utilisateur iFirm n'a pas accès aux produits iFirm Taxprep
  6. Comment réinitialiser mon mot de passe pour la plateforme de soutien ''support.cch.com/oss/canada''?
  7. Comment préparer une déclaration fédérale T1 modifiée pour la transmettre électroniquement (TED)?
  8. ''L'emplacement de la base de données de transmission n'est pas spécifié correctement ou n'est pas disponible. Voulez-vous le spécifier maintenant?''
  9. Forms - Message d'erreur de l'ARC - Erreur : le numéro de compte de l’ARC du préparateur indiqué dans le formulaire T619, Transmission électronique, ci-joint ne correspond pas au numéro de compte que vous avez utilisé pour ouvrir votre session
  10. FAQ – FT12024-001 – Mise hors service permanente du service d’autorisation de l’ARC dans les logiciels TED pour les particuliers (T1)
Date : 2025-fév.-14
Cantax FormMaster
Release of Cantax FormMaster 2024 v.2.0

We are pleased to announce the release of Cantax FormMaster 2024 v.2.0, which is now available for download.
 
Important:
The minimum subscription term for this product is one year.
If you have any questions regarding your subscription, please register to our Support Platform and submit a support ticket or log on to "My Account" on the Wolters Kluwer Web site.
 
Download Now!

Please read the Release Notes for more details about this version. To review the updates and additions contained in Cantax FormMaster 2024 v.2.0, consult the Updates and Additions table.


End of Phone Support: Benefit from our Advanced Virtual Agent 24/7!

Since July 22, 2024, Wolters Kluwer Canada provides customer support for Cantax exclusively through web tickets and chats on the Support Platform. This transition is part of Wolters Kluwer Canada’s ongoing investment in digital strategy and customer experience. The Support Platform is designed to ensure customers can quickly access helpful information whenever needed.

All customers must be registered on the Support Platform in order to submit, modify, and track their support cases. You can register for the Support Platform by consulting Register for our Support Platform.

For more details about the web ticketing system and best practices, watch the following “How to” videos:



Release of our Advanced Virtual Agent 2.0

Combined with GenAI, our Advanced Virtual Agent now provides direct descriptive answers to your queries rather than a list of articles to consult. Based on the content of our knowledge base, these answers quickly provide all the information you need to get on with your work. Connect with our Advanced Virtual Agent 2.0 to benefit from a more efficient virtual conversation!


Consult our Knowledge Base to quickly find the information you need!

Available from the Support Web Site, our Knowledge Base contains an array of articles answering technical and tax questions most frequently asked to Support Centre agents. All you need to do is enter a few key words and the articles display in order of relevance to provide you with valuable information that will accurately answer your questions.


Activation Key

An activation key is required to install the Cantax FormMaster program; simply enter it when prompted. To access your activation key, go to https://support.wolterskluwer.ca/en/download/ and log in to the Login section. In the Dashboard page, click the Activation Key(s) button in the Download section. If you have already installed a previous version of Cantax FormMaster 2024, the activation key will not be required.


Training

To consult the different training options available regarding Cantax FormMaster (seminars, webinars, tutorials and more), access the Training section of the Wolters Kluwer Web site. You can also access it from the program, by selecting Help/Get Cantax Training.