Clavardez avec notre
assistante virtuelle
Sujets d'actualité - Semaine du 22 décembre 2024
Wolters Kluwer Canada vous souhaite un très joyeux temps des Fêtes!

Service à la clientèle et Centre de soutien - Horaire modifié pour la période des Fêtes 2024 (HE)
  • Mardi, 24 décembre 2024 : Fermeture à 14 h
  • Mercredi, 25 décembre 2024 : Fermé
  • Jeudi, 26 décembre 2024 : Fermé
  • Mardi, 31 décembre, 2024 : Fermeture à 16 h
  • Mercredi, 1er janvier 2025 : Fermé
Remarque : Le soutien téléphonique n'est offert que les lundis et mardis exclusivement aux clients Taxprep et CCH iFirm et cessera à la fin de l'année. Les produits CCH AnswerConnect, AliForm, CCH Engagement, CCH Practice Management, CCH Scan et CCH Site Builder sont déjà uniquement supportés par demandes de soutien en ligne. Pour obtenir plus de détails sur les façons de communiquer avec nous, veuillez consulter notre site Web d'entreprise.
Plateforme de soutien : tout ce qu'il faut savoir
Veuillez consulter les vidéos ci-dessous pour savoir comment vous inscrire à la plateforme de soutien et optimiser son utilisation :
Articles les plus consultés de notre base de connaissances la semaine dernière
  1. Comment installer une version réseau de Taxprep?
  2. Quand aura lieu la prochaine sortie de version de Taxprep, Cantax ou iFirm Taxprep?
  3. Comment faire pour télécharger la mise à jour de Taxprep.
  4. Comment faire pour s'inscrire à la plateforme de soutien ''support.cch.com/oss/canada''?
  5. Comment joindre des fichiers à mon cas de soutien sur la plateforme de soutien ''support.cch.com/oss/canada''?
  6. Comment modifier les renseignements d'identification pour la transmission électronique (TED) dans CCH iFirm Taxprep?
  7. Comment puis-je réinitialiser mon mot de passe pour CCH iFirm?
  8. Comment installer la version locale de Taxprep et saisir la clé d'activation
  9. Comment ajouter une licence ou une autorisation de sécurité dans CCH iFirm
  10. Quels sont les numéros d'identification dont j'ai besoin pour pouvoir produire des feuillets ou une déclaration T5013 par voie électronique au moyen du transfert de fichiers par Internet (XML) (Transmettre une déclaration) auprès de l'ARC pour 2024/2025 ?
  11. Comment configurer Taxprep Connect et le téléchargement Cantax AFR pour utiliser le navigateur par défaut du système
  12. Où puis-je trouver les notes de version de CCH iFirm?
Date : 2023-fév.-3
CCH Scan Version 19.1.1.8 Release

We are pleased to announce the release of CCH Scan version 19.1.1.8.
This version is now available for download.

Download Now!


Modifications Made to Version 19.1.1.8

The modifications made to this version correct the following problem:


Validate Your Scanner Settings for Optimal Results

The quality of scanned images is critical to achieve optimal extraction results with AutoFlow Technology. Having a good scanner that is configured properly will generate greater extraction accuracy. Regular scanner maintenance is also a key factor for success. To determine if the output of your scanner is suitable for AutoFlow Technology, please scan the sample slips sent to your firm and submit the resulting TIF or PDF file by e-mail to csupport@wolterskluwer.com. Our Technical Support team will analyze your file and reply to you to confirm whether the quality of the scanner output will be likely to produce good data extraction results.


Our Support Centres are Going Digital: Emails are Now Our First Priority

This is the digital age. As part of our transformation to digital support centres, we are pleased to announce that email inquiries will now be given first priority. This digital shift will allow us to process your requests even faster, and better meet your needs.

From now on, use emails instead of telephone to contact Customer Service and the Support Centre to save time and get accelerated service!


CCH Scan Training

Please note that attending some Training Webinars is mandatory for new CCH Scan customers.
It is essential that members of your staff involved in tax preparation understand the procedures and changes in workflow that result from the adoption of a paperless tax preparation process. Mandatory training sessions ensure that your firm starts to experience the benefits offered by CCH Scan immediately. Our CCH Scan coordinator will plan your attendance. For firms renewing CCH Scan this year, we are pleased to offer an optional refresher Webinar, which highlights enhancements to the program including AutoFlow Technology.


Download only

The CCH Scan product and related documentation are available by download only. Only the batch of sample slips used to validate your scanner settings will be mailed to you. If you have any questions or concerns, please contact the Support Centre at 1-800-268-4522.