Sujets d'actualité - Semaine du 22 décembre 2024
Wolters Kluwer Canada vous souhaite un très joyeux temps des Fêtes!
Service à la clientèle et Centre de soutien - Horaire modifié pour la période des Fêtes 2024 (HE) Remarque : Le soutien téléphonique n'est offert que les lundis et mardis exclusivement aux clients Taxprep et CCH iFirm et cessera à la fin de l'année. Les produits CCH AnswerConnect, AliForm, CCH Engagement, CCH Practice Management, CCH Scan et CCH Site Builder sont déjà uniquement supportés par demandes de soutien en ligne. Pour obtenir plus de détails sur les façons de communiquer avec nous, veuillez consulter notre site Web d'entreprise. Plateforme de soutien : tout ce qu'il faut savoir
Veuillez consulter les vidéos ci-dessous pour savoir comment vous inscrire à la plateforme de soutien et optimiser son utilisation : Articles les plus consultés de notre base de connaissances la semaine dernière
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Cet article est disponible en anglais seulement
Date : 2023-fév.-3
CCH ProSystem fx PDFlyer Version 19.1.1.8 Release
We are pleased to announce the release of CCH ProSystem fx PDFlyer version 19.1.1.8.
This version is now available for download.
Modifications Made to Version 19.1.1.8
The modifications made to this version correct the following problem:
Our Support Centres are Going Digital: Emails are Now Our First Priority
This is the digital age. As part of our transformation to digital support centres, we are pleased to announce that email inquiries will now be given first priority. This digital shift will allow us to process your requests even faster, and better meet your needs.
From now on, use emails instead of telephone to contact Customer Service and the Support Centre to save time and get accelerated service!
Wolters Kluwer Canada
We are pleased to announce the release of CCH ProSystem fx PDFlyer version 19.1.1.8.
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Download Now! |
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Our Support Centres are Going Digital: Emails are Now Our First Priority
This is the digital age. As part of our transformation to digital support centres, we are pleased to announce that email inquiries will now be given first priority. This digital shift will allow us to process your requests even faster, and better meet your needs.
From now on, use emails instead of telephone to contact Customer Service and the Support Centre to save time and get accelerated service!
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