Clavardez avec notre
assistante virtuelle
Sujets d'actualité ‒ Semaine du 6 mai 2024
Priorisation des demandes de soutien en ligne et des clavardages en direct avec un agent
Les demandes en ligne et les clavardages en direct ont priorité sur les appels téléphoniques. Pour un service plus rapide, connectez-vous à notre plateforme de soutien afin de créer une demande en ligne en interrogeant notre assistante virtuelle qui vous proposera de soumettre votre cas ou de clavarder en direct avec un agent.
Articles les plus consultés de notre base de connaissances (en date du 7 mai 2024)
  1. Comment préparer une déclaration fédérale T1 modifiée pour la transmettre électroniquement (TED)?
  2. Comment télécharger une ancienne version des logiciels Taxprep ou AliForm?
  3. Lorsque j'essaie de me connecter à CCH iFirm, j'obtiens un message indiquant qu'il est en maintenance.
  4. Comment transmettre en format papier une déclaration fédérale T1 modifiée?
  5. Comment modifier la déclaration de revenus T2 avec CCH iFirm Taxprep T2?
  6. Comment puis-je réinitialiser le mot de passe pour le profil de l'administrateur de CCH iFirm?
  7. Comment préparer une déclaration T2 modifiée pour la transmission électronique (TED)?
  8. La déclaration de revenus fédérale T1 est rejetée par l’ARC avec le code d’erreur 43.
  9. Révision des déclarations : Comment réviser les déclarations de revenus à l'aide des diagnostics
  10. Comment ajouter une licence ou une autorisation de sécurité dans CCH iFirm
  11. T2 - Le service Web de RQ n'est pas disponible ou la connexion Internet n'a pu être établie
Date : 2021-oct.-20
Release of CCH Engagement 2021.1.2

We are pleased to announce the latest release of CCH Engagement, version 2021.1.2, which is now available for download.

Please note that this version is only available for download. If you need assistance to retrieve your username and password, contact Customer Service at 1-800-268-4522 or send an e-mail to cservice@wolterskluwer.com.

Please follow the instructions below to download the new version:

  1. Access the Download Centre.
  2. Type your username and password in the Login section and click Log in.
  3. In the Dashboard page, click the Files Centre button in the Download section.
  4. In the CCH Accountants' Suite section, click CCH Engagement.
  5. Read and accept all the terms of the License Agreement.

You will then be able to download the documentation and the new version of the software. We also recommend that you save the files to a temporary location on your workstation.


Review your Documentation

Before you install this latest release, please review the documentation thoroughly, including the Release Notes available for download. The Release Notes contain more information about the enhancements and the corrections made to the software. Should you have any questions regarding this release, please contact the Support Centre at 1-800-268-4522 or send an e-mail to csupport@wolterskluwer.com.


Subscribe to the CCH Engagement e-Bulletin

In order to automatically receive an e-mail each time a new software update is available, please subscribe to the CCH Accountants' Suite e-Bulletin service by selecting CCH Engagement.

Thank you for choosing CCH Engagement.

Wolters Kluwer Canada