Clavardez avec notre
assistante virtuelle
Sujets d'actualité ‒ Semaine du 29 avril 2024
Maintenance planifiée du site de soutien le 3 mai 2024, de 22 h à minuit
Une maintenance planifiée sera effectuée sur notre site de soutien (https://support.wolterskluwer.ca/fr/) le vendredi 3 mai, de 22 h à minuit, HE. Durant cette période, le site de soutien ne sera pas disponible.
Priorisation des demandes de soutien en ligne et des clavardages en direct avec un agent
Les demandes en ligne et les clavardages en direct ont priorité sur les appels téléphoniques. Pour un service plus rapide, connectez-vous à notre plateforme de soutien afin de créer une demande en ligne en interrogeant notre assistante virtuelle qui vous proposera de soumettre votre cas ou de clavarder en direct avec un agent.
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Date : 2018-sep.-25
Release of CCH Engagement 2018.1.3

We are pleased to announce the latest release of CCH Engagement, version 2018.1.3, which is now available for download.

Please note that this version is only available for download. If you need assistance to retrieve your username and password, contact Customer Service at 1-800-268-4522 or send an e-mail to cservice@wolterskluwer.com.

Please follow the instructions below to download the new version:

  1. Access the Wolters Kluwer Web site. Scroll down the page that displays, then click Visit the Download Centre.
  2. Type your username and password in the “Connection” section and click Login.
  3. In the “Dashboard” page, click the Files Centre button in the “Download” section.
  4. In the "CCH Accountants' Suite" section, click CCH Engagement.
  5. Read and accept all the terms of the License Agreement.

You will then be able to download the documentation and the new version of the software. We also recommend that you save the files to a temporary location on your workstation.


New in this release

  • Option to set the number of reviewer sign offs to four.
  • Drag and Drop a File to Replace a Placeholder or Manual Workpaper.
  • Spell Check Trial Balance and Journal Entry Reports.
  • Option to Launch Excel as Full Screen.
  • Ability to Unarchive Binders Located on a Different Server.
  • The following utilities have been updated: Backup and Restore, Delete Binders and Admin Views.
  • A new utility is available to assist with diagnosing and addressing issues where CCH Engagement pre-requisites are not set correctly on the system.

Software Now Supported

  • Microsoft® Windows® 10 Fall Creators Edition
  • Microsoft SQL Server® 2017 (available in 64-bit only)
  • QuickBooks® 2018
  • Citrix XenApp v 7.15, v 7.16 and v 7.17

Software No Longer Supported

  • Microsoft® Windows Server® 2008 and 2008 R2
  • Citrix® XenApp® v6.x
  • Internet Explorer® 10

Review your Documentation

Before you install this latest release, please review the documentation thoroughly, including the Release Notes available for download. The Release Notes contain more information about the enhancements and the corrections made to the software. Should you have any questions regarding this release, please contact the Support Centre at 1-800-268-4522 or send an e-mail to csupport@wolterskluwer.com.


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