Clavardez avec notre
assistante virtuelle
Sujets d'actualité - Semaine du 17 novembre 2024
Lancement de notre Assistante virtuelle avancée 2.0
Combinée à la technologie GenAI, notre Assistante virtuelle avancée fournit désormais des réponses descriptives directement à vos questions plutôt qu'une liste d'articles à consulter. Connectez-vous à notre Assistante virtuelle avancée 2.0 pour bénéficier d'une conversation virtuelle encore plus efficace!
Nouvel horaire téléphonique de nos équipes

Les lundis et mardis
De 8 h 30 à 18 h (HE)

En 2025, nous passerons à un soutien exclusivement numérique offert du lundi au vendredi. Nos experts continueront d'examiner chaque demande de soutien et d'y répondre de la manière la plus appropriée (ce qui peut inclure des appels téléphoniques ou des réponses par le biais des demandes en ligne).

Les demandes de soutien peuvent être soumises par la Plateforme de soutien 24 heures sur 24, 7 jours sur 7, ainsi que par clavardages en direct, lesquels sont traités en direct par nos agents de soutien du lundi au vendredi, de 8 h 30 à 18 h, HE.
Remarque : Les produits CCH AnswerConnectAliForm, CCH Engagement, CCH Practice Management, CCH Scan et CCH Site Builder sont déjà uniquement supportés par demandes de soutien en ligne.
Plateforme de soutien : tout ce qu'il faut savoir
Veuillez consulter les vidéos ci-dessous pour savoir comment vous inscrire à la plateforme de soutien et optimiser son utilisation :
Articles les plus consultés de notre base de connaissances cette semaine
  1. ARTICLE MIS À JOUR le 20 nov. 2024 : FAQ FT22024-001 – Fédéral – Augmentation du taux d’inclusion des gains en capital d’une demie à deux tiers
  2. Quand aura lieu la prochaine sortie de version de Taxprep ou iFirm Taxprep?
  3. Comment puis-je réinitialiser mon mot de passe pour CCH iFirm?
  4. Comment ajouter une licence ou une autorisation de sécurité dans CCH iFirm
  5. Comment joindre des fichiers à mon cas de soutien sur la plateforme de soutien ''support.cch.com/oss/canada''?
  6. Comment faire pour mettre à jour ma demande de soutien sur la plateforme de soutien ''support.cch.com/oss/canada''?
  7. Comment préparer une déclaration T2 modifiée pour la transmission électronique (TED)?
  8. Comment vider la mémoire cache dans Chrome ou Edge
Date : 2024-jan.-15
Taxprep Forms
Release of Taxprep Forms 2023 v.1.1

We are pleased to announce the release of Taxprep Forms 2023 v.1.1, which is now available for download. Please note that we no longer ship CD-ROMs. Taxprep Forms is now only available for download.

Important:
The minimum subscription term for this product is one year.
If you have any questions regarding your subscription, please register to our Support Platform and submit a support ticket or log on to "My Account" on the Wolters Kluwer Web site.

Download Now!

Modifications Made to Version 1.1

The modifications made to version 1.1 correct the following problem:


Please read the Release Notes for more details about Taxprep Forms.


New: Introducing Wolters Kluwer Support Platform

As part of our commitment to service, Wolters Kluwer is pleased to announce the launch of our new Support Platform.

Register to our Support Platform to submit, modify and track all your support requests in a single location. A chat feature powered by our virtual assistant is also included, with access to over 40,000 articles from our knowledge base to ensure your inquiries are addressed promptly. Note that since December 1, 2023, the Support Centre no longer offers an email support service, which has been replaced by our new support ticketing system.

If you need help during the registration process, please consult the following article to get all the information you need: How do I register to the new Support Platform?

Register now to our Support Platform and take advantage of all the benefits it has to offer!


Consult our Knowledge Base to quickly find the information you need!

Available from the Support Web Site, our Knowledge Base contains an array of articles answering technical and tax questions most frequently asked to Support Centre agents. All you need to do is enter a few key words and the articles display in order of relevance to provide you with valuable information that will accurately answer your questions.


Activation Key

An activation key is required to install Taxprep Forms. Simply enter the applicable key when prompted. To access your activation key, go to https://support.wolterskluwer.ca/en/download/ and log in to the Login section. In the Dashboard page, click the Activation Key(s) button in the Download section.


Training

To familiarize yourself with Taxprep functionalities, consult the different videos available in the Taxprep Forms Help Centre.