Clavardez avec notre
assistante virtuelle
Sujets d'actualité - Semaine du 24 novembre 2024
Nouvel horaire téléphonique de nos équipes

Les lundis et mardis
De 8 h 30 à 18 h (HE)

En 2025, nous passerons à un soutien exclusivement numérique offert du lundi au vendredi. Nos experts continueront d'examiner chaque demande de soutien et d'y répondre de la manière la plus appropriée (ce qui peut inclure des appels téléphoniques ou des réponses par le biais des demandes en ligne).

Les demandes de soutien peuvent être soumises par la Plateforme de soutien 24 heures sur 24, 7 jours sur 7, ainsi que par clavardages en direct, lesquels sont traités en direct par nos agents de soutien du lundi au vendredi, de 8 h 30 à 18 h, HE.
Remarque : Les produits CCH AnswerConnectAliForm, CCH Engagement, CCH Practice Management, CCH Scan et CCH Site Builder sont déjà uniquement supportés par demandes de soutien en ligne.
Plateforme de soutien : tout ce qu'il faut savoir
Veuillez consulter les vidéos ci-dessous pour savoir comment vous inscrire à la plateforme de soutien et optimiser son utilisation :
Date : 2020-mars-26
Release of AliForm 2020 v.1.1

We are pleased to announce the release of AliForm 2020 v.1.1.
This program can now be downloaded from our Web site.

IMPORTANT!
Wolters Kluwer Canada Limited grants you a license authorizing you to use AliForm for a one-year period. This contract is renewable every year.

By downloading the software, you accept to pay the license fees related to its use and you agree to be bound by the terms of the license agreement. Therefore, no cancellation or refund will be accepted during the subscription period.

If you have any questions regarding your subscription, please contact Customer Service at cservice@wolterskluwer.com or by phone at 1-800-268-4522.

Download Now!

CD-ROM's are now shipped upon request only. To obtain a CD-ROM, contact Customer Service at cservice@wolterskluwer.com or by phone at 1-800-268-4522.

This version includes several modifications. Consult the Release Notes for more information.

To learn more about AliForm and become familiar with the new features, consult the program's Help, the Release Notes, the Guide de l'utilisateur as well as the Aide-mémoire (the last two in French only), available in the program's directory and on AliForm's Product Support Web page.


Activation Key

An activation key is required to install AliForm. Simply enter the applicable key when prompted. To access your activation key, go to https://support.wolterskluwer.ca/en/download/. Log on to your "Files Centre" by completing the Login section and click Log in. In the Dashboard page, click the Activation Key(s) button in the Download section. If you have already installed a previous version of AliForm 2020, the activation key will not be required.