Clavardez avec notre
assistante virtuelle
Sujets d'actualité - Semaine du 4 mai 2025
Tirez avantage de notre assistante virtuelle avancée 24 heures sur 24, 7 jours sur 7!
Depuis le 1er janvier 2025, les équipes de soutien à la clientèle offrent leur service de qualité supérieure exclusivement par le biais de canaux numériques et ont cessé de fournir un soutien téléphonique pour les appels entrants. Cliquez ici pour plus de détails à ce sujet.
Inscrivez-vous à notre plateforme de soutien et connectez-vous à notre assistante virtuelle pour pour trouver les réponses à vos questions, soumettre une demande de soutien ou clavarder avec un agent en direct.

Vidéos à regarder pour tout ce qu'il a à savoir sur la plateforme de soutien :
Articles les plus consultés de notre base de connaissances cette semaine
  1. Comment faire pour s'inscrire à la plateforme de soutien ''support.cch.com/oss/canada''?
  2. FORMULAIRES ARC : Puis-je transmettre des feuillets et des déclarations T5013 en utilisant le numéro d'émetteur fédéral MM pour 2023 et les années antérieures ?
  3. Comment réinitialiser mon mot de passe pour la plateforme de soutien ''support.cch.com/oss/canada''?
  4. Comment joindre des fichiers à mon cas de soutien sur la plateforme de soutien ''support.cch.com/oss/canada''?
  5. Forms - Message d'erreur de l'ARC - Erreur : le numéro de compte de l’ARC du préparateur indiqué dans le formulaire T619, Transmission électronique, ci-joint ne correspond pas au numéro de compte que vous avez utilisé pour ouvrir votre session
  6. Où puis-je trouver les notes de version des logiciels Taxprep (version de bureau)?
  7. Comment puis-je réinitialiser mon mot de passe pour CCH iFirm?
Date : 2023-mai-8
Customer Service and Support Centre
2023 Summer Hours


For the summer season, we would like to inform you of changes to Customer Service and the Support Centre hours, as well as the closing days of services during the statutory holidays of summer 2023.

Summer hours:

From May 8, 2023, to September 1, 2023, summer hours are:

  • Monday through Friday
  • 8:30 a.m. to 6:00 p.m. (ET)

Closing days – statutory holidays:

  • Monday, May 22, 2023: Closed
  • Monday, July 3, 2023: Closed
  • Monday, September 4, 2023: Closed

Please see the Contact Us section of our Web site for more details on our schedules.


Consult our Knowledge Base to quickly find the information you need!

Available from our Support Web site, our Knowledge Base contains an array of articles answering technical and tax questions most frequently asked to Support Centre agents. All you need to do is enter a few key words and the articles display in order of relevance to provide you with valuable information that will accurately answer your questions.


Our customer support centres are going digital: emails are now our first priority

As part of our transformation to digital support centres, we are pleased to announce that email inquiries will now be given first priority. This digital shift will allow us to process your requests even faster, and better meet your needs.

From now on, use emails instead of telephone to contact Customer Service and the Support Centre by including your account number and the name of your product in the subject line as well as detailed information in your email (form/line/diagnostic number, print screens, etc.) to get accelerated service!


We thank you for your continued support and wish you an excellent summer season.

Wolters Kluwer Canada