Sujets d'actualité ‒ Semaine du 22 avril 2024
Centre de soutien ouvert tous les samedis jusqu'au 27 avril
Le Centre de soutien sera ouvert tous les samedis jusqu'au 27 avril pour traiter les requêtes soumises par demandes en ligne et clavardages en direct. Connectez-vous à notre plateforme de soutien pour créer une demande de soutien par l'intermédiaire de notre assistante virtuelle qui vous proposera de soumettre votre cas ou de clavarder en direct avec un agent. Calendrier des dates de sortie des logiciels
Veuillez consulter notre calendrier des produits pour connaître les dates de sortie de tous nos logiciels. NOTE : La sortie d'AliForm 2024 v.2.0. a été annulée. Pour obtenir plus de détails sur cette annulation, veullez contacter le Service à la clientèle en créant une demande en ligne ou en téléphonant au 1-800-268-4522. Articles les plus consultés de notre base de connaissances (en date du 24 avril)
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Cet article est disponible en anglais seulement
Date : 2022-déc.-12
Make sure you have Microsoft .net 6.0.2 or a higher version installed before the next Taxprep releases
Dear Taxprep customers,
In order to ensure a smooth installation of the upcoming Taxprep product versions, the Microsoft .net 6.0.2 software environment (or a higher version) must be installed on your computer prior to the installation of Taxprep products.
If Microsoft .net 6.0.2 or a higher version has not been installed, the following error message will appear when installing Taxprep and will prevent you from completing the installation of the tax program:
To avoid complications during the installation process of Taxprep, please make sure that Microsoft .net 6.0.2 or a higher version (Microsoft Windows Desktop Runtime - 6.0.x (x64)) is installed on your computer.
If you notice that Microsoft .net 6.0.2 or a higher version is not installed, please consult the procedure described in the article How to install Microsoft .net 6.0.2 or a higher version (Microsoft Windows Desktop Runtime - 6.0.x (x64)) available in our knowledge base.
If you have any questions, please contact the Support Center by email at csupport@wolterskluwer.com or by phone at 1-800-268-4522.
Wolters Kluwer Canada
Dear Taxprep customers,
In order to ensure a smooth installation of the upcoming Taxprep product versions, the Microsoft .net 6.0.2 software environment (or a higher version) must be installed on your computer prior to the installation of Taxprep products.
If Microsoft .net 6.0.2 or a higher version has not been installed, the following error message will appear when installing Taxprep and will prevent you from completing the installation of the tax program:
To avoid complications during the installation process of Taxprep, please make sure that Microsoft .net 6.0.2 or a higher version (Microsoft Windows Desktop Runtime - 6.0.x (x64)) is installed on your computer.
If you notice that Microsoft .net 6.0.2 or a higher version is not installed, please consult the procedure described in the article How to install Microsoft .net 6.0.2 or a higher version (Microsoft Windows Desktop Runtime - 6.0.x (x64)) available in our knowledge base.
If you have any questions, please contact the Support Center by email at csupport@wolterskluwer.com or by phone at 1-800-268-4522.
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