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assistante virtuelle
Sujets d'actualité ‒ Semaine du 29 avril 2024
Priorisation des demandes de soutien en ligne et des clavardages en direct avec un agent
Les demandes en ligne et les clavardages en direct ont priorité sur les appels téléphoniques. Pour un service plus rapide, connectez-vous à notre plateforme de soutien afin de créer une demande en ligne en interrogeant notre assistante virtuelle qui vous proposera de soumettre votre cas ou de clavarder en direct avec un agent.
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Date : 2019-déc.-4
Important – End of support for Windows 7 and Windows Server 2008 R2 SP1

Dear Customer:

As we have been announcing since November 2018 in several documents (Installation Procedures and texts on the Web sites), as well as in the e-mail copied below dated September 3, 2019, our software applications ended support of Windows 7 and Windows Server 2008 R2 SP1 in November 2019.

For more information, consult our Knowledge Base article End of support for Windows 7 and Windows Server 2008 R2 SP1.

Sincerely,

Wolters Kluwer Canada

 
E-mail sent on September 3, 2019

Dear Customer,

Microsoft will stop supporting Windows 7 and Windows Server 2008 R2 SP1 in January 2020. Since it is our policy to align our support of operating systems with software vendors, take note that the versions of our software applications that will be released starting in November 2019 will no longer support Windows 7 and Windows Server 2008 R2 SP1.

Please feel free to contact our technical support team by phone at 1-800-268-4522 or by e-mail to csupport@wolterskluwer.com if you have any questions.

Sincerely,

Wolters Kluwer Canada